آخرین اخبار

امام جمعه بهمئی: آقای رئیس‌جمهور؛ طرح آبرسانی لیکک به دستور جدید شما نیاز دارد

امام جمعه بهمئی گفت: رئیس جمهور در سفر به شهرستان بهمئی به مردم قول دادند و بر تسریع پروژه آبرسانی لیکک تاکید کردند اما ضروری است دستورات لازم دوباره صادر شود.

اشتراک گذاری
18 دی 1402
کد مطلب : 11007

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از بهمئی؛ امام جمعه و فرماندار، دبیر ستاد امر به معروف، مدیر آب منطقه ای و معاون عمرانی فرماندار و بخشدار سراسیاب از آخرین وضعیت پروژه آبرسانی از سد کوثر به شهرستان بهمئی بازدید کردند.

امام جمعه شهرستان بهمئی در حاشیه بازدید این پروژه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: آنچه در میدان مشاهده شد کار و تلاش و سعی مسئولان بر این است که در نزدیکترین زمان ممکن این طرح به بهره برداری برسد.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی افزود: حقیقت این است که این دولت در این دو سال به اندازه ۱۰ سال گذشته کار کرد و به این خواسته و مطالبه مردم توجه و این پروژه از اولویت های وزارت نیرو و استاندار و مدیرعامل آب منطقه ای است و در چند جبهه همزمان کار می شود.

صلواتی افزود: تلاش صورت می گیرد تمام امکانات و تجهیزات و وسایل از قبیل لوله و پمپ ها و سایر تجهیزات خریداری شده و بعضا در محل کار موجود هستند هم زمان که لوله های خریداری شده به محل کار انتقال پیدا می کنند و قراردادهای لازم با پیمانکاران مختلف انجام شده همزمان برق رسانی در حال انجام است.

وی گفت: تمام تلاش مسئولان از نزدیک قابل مشاهده است همراهی و همکاری در تمام سطوح مختلف از وزارت تا آب منطقه‌ای  استان و شهرستان و نهادهایی که در شهرستان بهبهان هستند وجود دارد که هرچه سریعتر این پروژه افتتاح شود این تغییر مسیری که به وجود آمد باعث می شود چند ماهی با تاخیر افتتاح شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم شریف و غیور و شجاع شهرستان بهمئی بدانند در این زمان و در این دولت مجموعه ای از مسئولان پای کار هستند و تلاش می کنند در این بازدید سهل انگاری و بی توجهی و کم کاری ندیدم.

امام جمعه شهرستان بهمئی بیان کرد: اینکه حدود ۱۲ سال این پروژه طول کشید برای مردم سخت و حقیقتا جای سوال و دغدغه مردم وجود دارد اما حقیقتا این دولت بصورت جهادی مشغول کار است. 

وی گفت: می دانم وزیر نیرو یکی از دغدغه‌ هایی که به صورت مداوم پیگیری می کنند آب رسانی از سد کوثر به شهرستان بهمئی است و حمایت هم می کنند و اعتباراتی که برای این طرح در این دولت اختصاص یافت قابل مقایسه با قبل نیست.

این امام جمعه گفت:اگر همین همت و تلاش و بصورت جهادی وارد میدان شدن در گذشته وجود داشت، یقینا این پروژه اکنون افتتاح شده بود؛ این پروژه با همت این دولت احیا شدو  لازم است از وزیر، استاندار و مدیرعامل آب استان و مدیران شهرستان صمیمانه تشکر کنم.

وی ادامه داد: اما مطالبه مردم به حق است و حق با مردم است نباید این همه سال مردم  شریف و صبور و غیور شهرستان بهمئی در انتظار می ماندند حالا که امروز شاهد تلاش و اقدام جهادی هستند حق این مردم است که هم وزیر نیرو هم استاندار و هم مدیرعامل و مسئولان شهرستانی تمام ظرفیت های ممکن را همزمان فعال کنند تا هرچه سریعتر این مردم از این نعمت و خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی کامشان شیرین شود.

صلواتی گفت: مسئولان قدر این مردم شجاع و صبور را بدانند؛ نشانه حق شناسی از مردم، خدمت مجاهدانه به مردم است؛ از طرف دیگر  به همکاری و همراهی مردم نیز نیاز هست و مردم هم باید آبادانی و پیشرفت شهرستان را اولویت خود قرار بدهند و به صورت جهادی و دلسوز برای حل معارضات کمک کنند و مسئولان هم مردم را تشویق و ترغیب کنند.

امام جمعه بهمئی بیان داشت: مسئولان استانی قول افتتاح این طرح را دهه فجر امسال  به مردم دادند با توجه به مسیر جدید و شرایط عملا ممکن نیست.

وی گفت: نیاز است برای تحقق قول رئیس جمهور که در سفرشان به شهرستان بهمئی به این مردم دادند و تاکید بر تسریع پروژه کردند دستورات و عنایات  لازم از تهران مجددا صادر شود.

صلواتی گفت:  تا فصل تابستان فعلا تنش آبی در شهرستان نداریم امیدواریم وزیر نیرو هیئتی را مامور کنند تا به شهرستان  بهمئی سفر کنند مسائل و مشکلاتی که بر سر راه این پروژه وجود دارد به صورت ملی و کشوری پیگیری کنند و در سال آینده و ماه خرداد شاهد حضور وزیر نیرو برای افتتاح این طرح بزرگ  باشیم.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =